onsdag, november 28, 2007

Ge mig mina luftvägar tillbaka!

Självklart har jag gått och blivit förkyld. Lite hångel och Knullguden straffar en direkt. Förbannat.

Drömde nyss en extremt obehaglig mardröm. Sivan köpte lägenhet utanför stan. Jag fick inte följa med! Hon bara tog sitt pick och pack och drog. Kvar stod jag med en 3a på 90 kvm och en hyra på 7000 spänn och hade panik. Slutade med att jag fick flytta hem till byn igen. Oh, the ångest! Var tvungen att ringa Sivan och fråga om hon hade tänkt flytta ifrån mig. Det hade hon inte. Ordningen återställd. Jag är dock fortfarande förkyld.

Menar min kropp allvar? Ska jag vara sjuk på riktigt? Jag har inte tid med det. Dom kommande dagarna kommer isånnafall innebära arbete från 6 till typ 22 - och feber. Det kommer i sin tur innebära att jag inte kommer vara i särskilt bra skick när det vankas fylla på lördag. Fan.

1 kommentar:

Zombie sa...

Krya på dej =)