fredag, november 16, 2007

Mat där bak.

Så nu är min praktik över. 5 veckor med kidsen har gått väldigt fort... Efter tre veckor var jag rätt nöjd, men de sista två har gått jättefort så nu känns det tomt. Jaja, det där var nog blödigt för idag. Jag skulle bara berätta att häromdagen serverades slibbig pastagratäng i matsalen. Slibbig pastagratäng i en matsal med en massa fem, sex- och sjuåringar...

Resultat:
Jag, Sivan klev upp från min stol och upptäckte att det satt fast en tortellini i stjärten. Eller alltså inte I stjärten, utan utsmetad på den svarta byxan då. Inget av barnen reagerade på minsta vis, inget fniss, skratt eller förvånade miner - så jag antar att det inte var ett utstuderat djävulskap. Det kan ju ha varit nåt av förskoleklassbarnen som tappat den. Hmm. Jag väljer att tro det iallafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var nog inget överlagt bus efter som ingen reagerade *L*

http://blogg.aftonbladet.se/20059