tisdag, november 20, 2007

Så jag fyller 24 år.

Och jag har tydligen världens bästa arbetskamrater. Idag hade dom ävlats med att fixa en fiskdamm åt mig! Alltså ni vet sånt som man gör för 5-åringar, ett skynke, ett fiskespö och nån som står bakom skynket och sätter fast en godispåse i fiskespöt. Fast jag fick ingen godispåse utan massa paket! En rosa ponny, två ljuslyktor, fem snapsglas, en flaska sprit, en mugg med Elvis på och en discokula. Och på lunchen fick jag en flaska vin inslagen i dagens tidning av en av dom snälla journalisterna. Och! Alldeles innan jag tänkte knata hem kom en av snällisarna med ett till paket! En fancy vinddress.

Allt det för mig, städerskan. Helt otroligt. Ska försöka fixa fram en bild på ponnyn, den är jag nog mest nöjd med.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen!! HURRA HURRA HURRA HURRA
Gillar verkligen er blogg!! Den är jättejätterolig! Och BRA!

Anonym sa...

har vi ett fan? och varför har du inte sagt nåt tidigare? och varför är du anonym? =) då vet jag ju inte vart jag ska skicka din reflex..

Anonym sa...

Hej Sivan
Du kan skicka reflexen till Hammarby Sjöstad, så kommer den nog rätt så småningom.... :-)

Anonym sa...

Told'ya!

beerbelly sa...

Grattis :) roligt att du passade in så i min annons med.
Ha ett bra år.

Anonym sa...

jag träffade den anonyma idag :D märkligt värre, i den blåsiga staden av alla ställen. men nu har alla polletter trillat till rätta. skönt. och l, du kanske kan vidarebeforda reflexen till jul när vi ses :D jag ska bara hitta nån först...

S. sa...

Ävla/ävel är ett så himla bra ord.