onsdag, november 28, 2007

Knäck i lurarna? Nä, men lök.

Ett himla tjat blir det om min förkylning, men det får ni ta. Jag ringde ma-ma och beklagade mig om ont i öron och hals. Då säger tanten att jag ska stoppa lök i örat. You heard me.



Lök i örat.
Dock inte en hel som jag först trodde, utan bara en bit av en lök. Som tydligen ska ligga utanpå örat. Då kommer ju frågan hur faen får man den att stanna kvar där? Tejp? Ma-ma föreslog gasbinda. Precis nu slog det mig att jag faktiskt snodde nån form av mössa för brännskador i somras (ni vet då Sivan krockade och jag lekte med utrustningen medan hon låg där och var chockskadad). Den borde hålla löken på plats. För er som vill testa detta så går det tydligen inte med vilken lök som helst. Näe, det måste vara dena gula sorten. Röd går alltså bort.

Kanske kan få fram ett bildbevis lite senare.

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Krya på dig gå inte där och löka.. ooh gör nästan fysiskt ont att skriva =).

Anonym sa...

Vitlök inte vanlig lök.

För satan.

Vanlig lök är för bönder.

Anonym sa...

Stoppa löken vart f*n som helst för det e bäst du e pigg till helgen!
:P

Systrarna Syfilis sa...

Bb: Höhöhö.. =)

Simon: Jaha, vad har vi emot bönder nu då?

Fb: Jag föredrar att ha den i örat. Eller nä. Hellre i munnen. Fast inte efter att jag haft den i örat såklart. Isch!

mitt fyrverkeri sa...

Du den där skiten provade jag och det enda som kom ur det var att jag kände mig som en fullständig idiot. Ontet fanns kvar.

Systrarna Syfilis sa...

Maza: Ja, ontet finns verkligen kvar. Jag fortsätter med Alvedon. =)