lördag, november 10, 2007

Radiotjänstjävel..

Idag har jag blåljugit en människa rakt upp i ansiktet så som jag aldrig gjort förr.

"Nä-ä, jag har ingen tv. Jag slängde den. Ja, den gick sönder. Kanske ska köpa en ny sen, typ efter jul nångång. Video? Nä, nån sån har jag inte, ingen dvd heller för den delen. Trasig serrö. Se på tvn på datorn? Va? Nä? Tvkort? Ööö? Nääääeee, jag har aldrig sett på tv genom datorn."

Jag är en dålig människa. En dålig, snål människa. Men nu ska jag iallafall iväg och bli full. Billigt vin och billiga chips - tänk att det kan ge en så starka lyckokänslor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är helt ok att ljuga för radiotjänst för om men en ggn anmält innehav (eller köpt tv hos nån av dom större butikerna som anmäler åt dig) så blir du ALDRIG av med dom!! Spelar ingen roll att tv gått sönder, dött, slängts, gått upp i rök - du blir inte av med skiten!

Så ljug på!