fredag, november 16, 2007

Oh, den genansen...

En sanslös vecka, dagarna har bara swoschat förbi, detta trots att jag varit nära döden varje morgon vid 05.00. Ja, ni vet att jag är en städtant, inget nytt direkt. När man är städtant städar man bland annat toaletter. När man städar toaletter vill man gärna ha handskar på sig så man inte får Hiven utan att man ens haft roligt medan man fick det. Iallafall, dessa handskar är boven i dramat. Engångshandskar - genomskinliga, sladdriga och ganska äckliga. Dock fyller dom sin funktion och jag älskar dem som om det vore mina barn.


Så till problemet: Ibland när jag tar på mig dessa handskar så kommer det in luft mellan handen och handsken. När denna luft pressas ut uppstår ett ljud. Eller kanske snarare oljud. Jag blir iallafall generad när jag står där och ska städa fancy toalett utanför fancy kontor med fancy människa inuti - och så låter det som om jag (ve och fasa) pruppar. Med muffen! Ja, ni läste rätt. Det låter som en musprupp, slidfis, vaginalt oljud - kalla det vafan du vill, du vet vad jag menar. Och det är fan inget roligt ljud! Varken när man har samlag med känd eller okänd man eller när man står på jobbet bland kända eller okända människor.

Jag vill inte ens tänka på vad det fancy folket tänker om mig när dom hör mig pruppa med muffen utanför deras kontor...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi hade gjort vad som helst för att få vara en mus (djuret alltså) i ett hörn för att få bevittna detta...eller kanske en dammråtta

beerbelly sa...

Haha det här är för kul. Tror det är mest kul för dem med.

Systrarna Syfilis sa...

FB: Amäh, det finns ju inga dammråttor där jag städar =D

BB: Ja, jag skrattar då inte! Och idag tog det slut på engångshandskar! Då var det living on the edge! Dock utan muspruttar. /Sonja