söndag, november 11, 2007

Men ge oss alkolås på mobilen nångång då?!

Jag var full i lördags. Jag var på fest i lördags. Jag har vänner som är skökigare än vad jag är. Vi satt i soffan, drack vin, skickade sms till diverse potentiella sängkamrater. Så säger min vän "Men va konstigt, har jag stavat xxx fel?". Jag tänkte inte mer på det, hon fortsatte skicka snuskiga sms till karln hon hade haft sex med helgen innan. Det gick väl sisådär10 minuter.

"Vad i helvete!? Jag har ju skickat till fel kille! 10 sms till fel kille! Å herregud! Det är inte sant! Till min gamla klasskompis!"

Färgen i hennes ansikte var minst sagt röd. Jag har fortfarande träningsvärk i magen av allt garvande, tom jag blev generad för hennes skull. Tyvärr gjorde även jag bort mig för några helger sen då jag drack alkohol och hade mobilen med mig ut på krogen. Jag ringde en tant på jobbet vid halv ett-snåret en lördagsnatt. Jag var verkligen inte nykter och trodde jag ringde Sivan. Ett coverband spelade i bakgrunden och jag kan tänka mig att tanten hörde nåt i stil med "Schivan! Varsch faen äääru? Vem hånglaru me egentlien?Ja ä kischnödig, ring mig schen schå dricker vi minttu!".

Ibland är jag korkad, men när jag är full är jag förbannat dum i huvudet.

1 kommentar:

Rikard sa...

Det finns faktiskt mobiler med alkolås, dock gissar jag på att de är rätt dyra.