måndag, november 26, 2007

Så fjortis var jag inte ens när jag var en fjortis

Jag vet inte var jag ska börja, det här var nog den mest intrigfyllda helgen i hela mitt alkoholstinna liv. Ööö...få se nu..tja, vi var på fest. Vi drack sprit. Vi lekte lekar. Vi gick på krogen. På väg in till krogen kräktes vår vän M två gånger inom loppet av en kvart och korven som jag precis köpt på Statoil blev rätt svåräten och kastades i närmsta dike. På något sätt lyckades vi iallafall ta oss in på krogen trots att vi kom i sällskap av M som var fullast i hela Västernorrland. Vi trängde oss in på dansgolvet med M släpandes efter oss skrikandes och dansandes som en apa. Väl på dansgolvet hittade vi vännen J som var lagomt imponerad av Ms..eh..rytmiska rörelser och ljud. "Saknar han en kromosom eller nåt?" Vi vet faktiskt inte, men vi misstänker att han kanske har en för mycket.

Ja, allt som hände efter att vi lyckats bli av med M tänker jag inte berätta för er. Men båda systrarna fick iallafall hångla. Så om man bortser från alla fjortisfasoner och dramat som utspelade sig var det ändå en bra kväll!

Och här ser ni då en bild på ponnyn, den jag fiskade upp ur fiskdammen på jobbet när jag fyllde år. Vi två snyggon ställer dock inte upp bilder om vi inte får betalt, antingen i pengar eller alkohol. Eftersom det är vi själva som tagit dessa bilder kunde vi ju inte få betalt heller, så därför the lack of syfilisarna på bilderna. Uppe till vänster ser ni även där en bild på en födelsedagspresent som jag fick av mina kära, empatiska vänner.


2 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe låter ju helt lyckat. Hoppas att även M klarade sig och inte sover med fiskarna...
Hehe ponnyn ett nytt samlarintresse kanske?

Anonym sa...

=) Jaah det kanske var en snabb bedömning av M.. Men han va lite retarderad tyckte jag då :p
Ber å de djupaste om ursäkt för mit påhopp. Fred på jorden!
//J