torsdag, december 08, 2005

Styv, Styvare, Stiff

Min o Sonjas favorit med pes, Mr. Stiff, han är rolig. Han är jätterolig.

  • Som den gången på gatufesten när han fick för sig o käka P-piller. Följden blev trafikstockning på highway to hotellrummets toalett som han trots allt delade med 4 pinknödiga tjejer. Behöver jag säga att Stiff inte var särskilt kissnödig den natten? Nej. Han kräktes. Ofta och länge.

  • Som den gången när han var ute o rullade hatt i Estocolmo och blev utslängd av vakterna när han sprang med full kareta rakt in i en spegelvägg för han skulle kuta in på nästa dansgolv.

  • Som den gången han nobbade en tjej för att hon var för tjock, och fick en fin spark i rumpan.

  • Som den gången han hade högläsning ur tantsnuskböcker i mina föräldrars dubbelsäng för mig, J och en vän L.

  • Som den gången vi tog en färjetripp till Tallinn. Där var Stiff i sitt esse, han kissade ute i blåsten på däck, så nån på våningen ovanför blev blöt. Han var även så klotrund under fötterna att han i nån slags medvetslöshet började prata på ett språk vi inte förstod, men som kan ha varit estniska.

  • Som den andra gången på gatufesten, när han stod på en A-brunn nedanför vår partybalkong och på en millisekund var försvunnen in i en trappuppgång med två äldre damer. Dialogen gick i stil med:

-Är det du som är pizzabudet?

-Javisst...

-Kom då!

Sen såg vi inte till honom på ett tag...

Sköna citat från Stiff:

-Är det öl??? Nähä... det var spermier....

-Jag är inte full!! Jag är bara lite varm.... Fotnot. En liten stund senare rev han ner gardinerna. 3 gånger.

-Du Sonja.... Nu var det läääänge sen jag såg mina bilnycklar....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tryckfelsnisse meddelar att Mr Stiff aldrig har kissat på några estlandsresenärer. Visst, kisset tog en lite ovanlig väg sedan det lämnat penis, men halv storm tillsammans med den sena timmen bidrog till att inga utsikts-skådare befann sig på däck. Härmed förklarat att ingen drabbades ac El Stiffõ