fredag, december 30, 2005

Nyårslöfte.

Kära kamrater, nu är det alltså dags för det obligatoriska Nyårslöftet. Eller löftena. Det beror lite på hur pass ambitiös man är. Jag är jävligt ambitiös (just nu alltså, det går nog snart över det här..) och här kommer mina löften:

1. Jag ska försöka vara lite mer spara och inte så mycket slösa.

2. Jag ska dra ner på min vinkonsumtion.

3. Jag ska öka på min spritkonsumtion. Hembränt is the shit - att man blir blind på köpet kvittar, man sparar en jävla massa stålars. Förresten så är det nog bara bra att jag blir blind, större chans att jag hittar en pojkvän då. Ännu bättre om han också är blind. Så kan vi leva fula och lyckliga i alla våra dagar.

4. Jag ska diska oftare (minst en gång i veckan).

5. Jag ska äta mindre (inte för att bli smal men för att slippa diska så förbannat mycket).

6. Jag ska försöka att inte döda alla blommor, av 8 stycken så ska åtminstone 1 överleva.

7. Jag ska köpa blommor. Kaktusar.

8. Jag ska dra ner på mitt godisätande (fast choklad räknas inte som godis, det är faktiskt mjölk i och mjölk är nyttigt).

9. Jag ska vara lite trevligare mot folk. Dock inte mot Siv, hon förtjänar all form av mobbing.

10. Jag ska försöka att inte ha sex med alla killar som visar intresse. Har hört att det är häftigt att spela svårfångad. Fast bara till en viss gräns, är killen snygg måste man ju såklart bjuda till. Är han ful kan man iallafall vänta ett par dagar innan man släpper till. Är han halvsnygg kan man iallafall vänta nån timme..

Så, där har ni dom. Hur svårt kan det vara egentligen?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska jag ha för nyårslöfte då??

Ps. Hur många liter vill du ha?

Systrarna Syfilis sa...

Jag vet inte? Du kan lova att du ska ha någon form av sex? Du passar egentligen inte alls in i gänget, alla andra sätter på vad som helst lite här och var... Men du springer mest in i speglar och lägger dig på tågrälsar. Skärpning!

Anonym sa...

Jaja, jag har inga könssjukdomar iaf

Anonym sa...

äh. det är ju lätt fixat..

Anonym sa...

Jaa, så var 2005 över. Och ingen könssjukdom detta år heller...