söndag, december 04, 2005

Klamydia i ögat? I näsan? Överallt?

Min kära syster berättade för en tid sen om en kompis kompis till henne som fått klamydia i ögat. Ja, ni hörde (läste) rätt. I ögat. Jag skrattade så jag grät då hon berättade det (skadeglädjen är den enda sanna glädjen), men tyckte dock att det lät mycket märkligt. Man kan ju räkna ut med lilltån hur det hela gick till, nån med en pigg genitalie var dålig på att sikta, men ändå.. I ögat? Om det kan sätta sig i ögat kan det väl sätta sig i vilka öppningar som helst? Även i näsan? Även i ett skrubbsår på knät?

Vad jag vill säga med det här? Kondom är ju tråkigt, sex är ju roligt, men klamydia i ögat är nog jättejobbigt (klamydia överhuvudtaget är nog inte särskilt festligt, vare sig man har det i ögat eller i muffen). Alltså; använd stänkskydd eller blunda.

Ett litet P.S: Skriv genitalier i Microsoft Word och använd synonymfunktionen. Brasor? Buskar? What?

1 kommentar:

Anonym sa...

äre här vad jag tror att det är så vare juh inte klamydia....*vittne*