söndag, december 04, 2005

Jordnötsringar

Jaha, nu snodde syster siv mitt älsklings uttryck här nedanför ("what´s the deal" är faktiskt mitt, ungefär som om jag skulle börja använda "knulla en jude!"..nä, precis. Skulle inte bli särskilt trovärdigt). Men jag tror jag använder det ändå. What´s the deal alltså. För jag har funderat på det här med jordnötringar, och jag förstår inte.

Varför äter folk jordnötsringar? Varför äter man inte bara jordnötter om man nu är sugen på jordnötter? Varför äter man ens jordnötter? Det smakar ju...jordnötter? Träsmak i munnen. Jag har det mycket hellre i arslet.

Enda gången jag kan acceptera att folk pular i sig nötter är om det finns någon form av choklad runt om. Men aldrig annars. Eller jo. I sexuella sammanhang, då är det okej. Och då kvittar det om det är med eller utan choklad.

Kom dock ihåg att inte tugga. Det är inte uppskattat. Har jag hört. Hrm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför jordnötter i arslet?

//Mr M

Systrarna Syfilis sa...

Varför inte?