torsdag, december 08, 2005

Kära Ingvar Kamprad

...jag är lite lätt uppretad just nu. För du vet kanske att ni säljer bäddsoffor där i din affär? Jaa, precis, man liksom fäller ut soffan och så blir det en säng, en sån har jag och nu kan jag inte göra den till en soffa igen. What´s the deal liksom? Måste man vara fem pers för att få ihop den igen? Jag har bara två armar och dom är rätt svaga (jag veeeet, jag SKA börja träna) och jag kan inte böja min kropp hur som helst, för då går den sönder, man är ju smidig som ett kylskåp. Så, Ingvar, om du läser det här; ring mig så kanske du kan hjälpa mig på nåt vis över telefonen? Eller om du kommer förbi. Du gör som du vill. Ta med dig en kompis isånnafall. Eller tre (antar att du inte heller är så himla stark?).

1 kommentar:

Anonym sa...

Läser man mellan raderna så säger du att du är inte så vig som du skulle vilja vara för att kunna utföra avancerade samlagsställningar, att du vill ha telefonsex med Ingvar Kamprad men helst vill ha gruoosex med honom och tre av hans kompisar. Borde jag bli psykolog?