torsdag, december 15, 2005

Mr. Stiff in the need of some gos

En sen kväll låg jag och Mr. Stiff i min säng och glodde på film. Nej, vi var inte nakna. Nej, vi utbytte inte några kroppsvätskor. Både jag och Mr. Stiff skulle få men för livet (psykiska alltså, inte HIV eller nåt sånt). Iallafall, jag försökte muntra upp honom:

- Stiff, titta! En naken tjej på tvn!

- Ja, Sonja, men det där är ju ett lik! Jag vill faktiskt att hon ska säga ÅÅÅ. Eller åtminstone le och nicka lite iallafall. Eller att hon åtminstone håller sig vaken.

- Det räcker att hon andas va?

- ....Ja.

Nån snygg jänta som andas och som kan tänka sig kramas lite med Mr. Stiff? Egentligen behöver du inte vara så himla snygg, tar Stiff ut linserna så funkar det nog ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom nyss på en grej.

Var ute och söp lite igår.

Jag hamnade vid ett bord med HA supporters, två estniska damer som visade sig vara basketspelare, en hårig dvärg jag kallar vän och en cepe skadad hårdrockare med pektavla. Vilket bisarrt gäng...

Inte så bakis längre.

Snart är de lördag!

//Mr M

Anonym sa...

And then.........? =)