fredag, januari 13, 2006

Ve och Fasa

Ja har ni sett. Fredag den 13'e. Med tanke på att alla andra jävla dagar spelar spratt med en kan man väl inte vänta annat än total förnedring då under de återstående 21h och 31 minuterna. Yes. Känns som denna kommer få en följetong. Klockan är ju då rimligtvis 02.29 och jag, Siv kan inte sova. Börjar kalas. Spännande kommer det att bli! För övrigt är det blank-is ute. Var nyss ut med sopern, så detta kan inte bli annat än en mycket underhållande dag. Mitt i mitt bittra jag ser jag nästan fram emot den.

1 kommentar:

Systrarna Syfilis sa...

för lat idag, så skriver bara en kommentar till händelserna fredag den 13'e. Vilket var noll? jag lever fortfarande med alla extremiteter i samma skick som innan. Märkligt. Nästan lite besviken på dagen. Nu kan man ju inte ens vara bitter över att man hade otur den dagen. Nu får man vara likgiltig. Det är nog min nya inställning till saker o ting. Likgiltig. // Siv