torsdag, januari 05, 2006

Äntligen!

Äntligen kommer tråden ni väntat på. Porrfilm. YEAH! Jaja... lagom med entusiasm. Hur som haver. Jag o syster Sonja satt o diskuterade och kom fram till att vi inte är så beresta inom porrindustrin. Den lilla erfarenhet vi tillsammans kan visa upp är att vi har några titlar på lager som faktiskt är rätt underhållande och genomtänkta. Men fler efterlyses, och kanske en ny tävling? Kom med bidrag så roar vi varandra, med händerna på täcket och fingrarna utanpå kroppen.

- Bakhalt i Åre

- Lärarinnan som aldrig fick nog

- Långt ner i halsen

- In Diana Jones

- Ridskolan, 1-4 eller vad det nu är.

- Shaving Ryan's Privates

Såja, sätt igång. Med letandet. Naturligtvis.

Observera! Filmkvaliteten är helt irrelevant.

9 kommentarer:

Martin sa...

Känn min sköna sparris, babies.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Systrarna Syfilis sa...

Bra martin! Du får ta åt dig äran idag. När jag läste Känn min sköna sparris hos dig sattes ju denna boll i rullning. Så du har en fin och stabil plats på tronen!

Martin sa...

En fin och stabil plats på tronen låter också som en p-filmstitel, troligen till en film av det osmakligare slaget.

Systrarna Syfilis sa...

Hahahah, hmpf... kanske det gör... ja Känn min sköna sparris tillhör troligtvis inte de mest osmakliga produktionerna, låter lite mer som någon typisk Stolthet och fördom-film, med lagom mycket tantsnuskromantik. Fast tysk då. Naturligtvis. =) Inga fler titlar på lager?

Martin sa...

Jag är ärligt talat rätt obildad på området, men finns det inte en som heter typ Pippa Långstund och Herr Nilsson?

Anonym sa...

Rövluvan

Anonym sa...

Drömkuken.. Ni vet, Drömkåken.. Äh, det var inte ens lite roligt. Förlåt.

Anonym sa...

långt ner i halsen? Skapade det inte en förkylning å halsvärk hos en av de kära systrarna? Verkar inte bara en bra titel om man bara blir sjuk ju? - Joey