onsdag, januari 04, 2006

Modelljävel.

Ja, jag veeeet. Vi har ju lovat att inte blogga om känslor och sån skit, men det här får vara med ändå.

Beklagade mig för syrran över Mr. Storpucko:

Siv -Skit i honom. Puckojäveln.

Sonja - Nu ska jag jävlar i mig lägga ner kärlekslivet och koncentrera mig på skolan.

Siv - Och supandet!

Sonja - Jaa, alltså.. jag blir inte ens ledsen.

Siv - Var hon åtminstone snygg då?

Sonja - Ja då. Mycket snyggare än mig. Som en modell. Subba.

Siv - Men jag blir ju hellre brädad av en modell än en version av Babben Larsson?

Sonja - Ja, sant. Skitsamma. Hoppas dom får klamydia båda två. Och HIV. Och allt annat nasty som går att få.

Siv - BARN!

Sonja - JA! Och att dom krockar och får fejsen förstörda.


Det är var alltså jag i ett mindre bittert tillstånd. Tänk er då när jag har mina riktigt låga stunder. Inte att leka med.

Inga kommentarer: