måndag, januari 02, 2006

En liten fråga....

Är det verkligen nån som använder sök-knappen på Msn? Alltså medvetet? Precis. Inte en jävel! Varför finns den? Mr. Irre tyckte att vi skulle starta en kampanj mot den där jävla knappen. Och jag håller med. Några miljoner namn och dom lär ta bort den. Nån som vill ta på sig den insamlingen?

Jag skulle gärna ta på mig det, men jag har bara fyra kompisar. Och dom lär inte skriva på. Bara för att jävlas med mig. Och nu när jag tänker efter är dom nog inte mina kompisar.

/Sonja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu en upplaga av dagens I-landsproblem :) Blir nog bra med en lista, du kanske kan lägga ut en namninsamling på konsum i stora staden också. Där får du säkert in tre-fyra namn, och då har du ju kompenserat för dina kompisar som jävlas.. :)

Anonym sa...

Nu vill jag se lite action på edn här fronten! Ta tag i problemet! Alla har väl tryckt fel och flera gånger förbannat den lilla knappen som sitter obegripligt nära "skicka". Nu måste vi få ett slut på det här. Vi kan inte finna oss i vad som helst faktist! Nu ska förtrycket, från msn, som vi lever i upphöra! Upp till kamp mina tappra soldater! /Irre