lördag, maj 31, 2008

Jag ÄR en pensionär.

Igår var det meningen att jag och herrn skulle följa med Sivis och Blomkålen på humor/vinkväll. 21.02 somnade jag i soffan och blev väckt 23.10 av herrn som då tyckte att det var dags för mig att släpa mig till sängen. Vilket jag också gjorde och vaknade 06.35 imorse och var pigg.

Jag skyller på sömnbristen som hållit i sig sedan i söndags. Men vi vet alla att det beror på att jag är en tråkig jävla pensionär. Usch.

Idag skulle jag hemskt gärna dricka vin. Men inte ensam. Så det får vara.

3 kommentarer:

Unknown sa...

skämmes!!! Uppryckning till lördag hoppas jag, då ska jag ju putsa fönster och ni ska bjuda mig på en rejäl helkväll, det blir kul!

Anonym sa...

JAJAJAJAJAAJAAJAJAJAJAAJAAAAAAAA

loathing sa...

att dricka ensam är en helt annan känsla än att dricka med andra. man blir fan socialare mot sej själv. sätt dej i en gunga i en lekpark och drick en flarra.