fredag, maj 02, 2008

MinneSPAnk

Så jag har vart på spa idag med ma-man och extrama-man U. Att man kunde bli mosig efter en dag på spa var jag väl införstådd med, men min hjärna slog av redan på morgonen när jag skulle packa väskan. För när vi skulle åka hem därifrån hade jag plötsligt inga vanliga underkläder med mig för jag var som vanligt smart och tog på mig bikinin hemma...

Alternativen var:
1. Ingen bh. Inga trosor under jeansen. Kallt. Blåsigt.


2. Fiffiga ma-man hade av nån anledning med sig dubbla uppsättningar underkläder så hon var villig att låna ut ett par av mammas sloggipantiesar och ett stycke bygellös bh...

Suck. Jag fixar inte att gå omkring utan bh så det blev dörr nummer två. Tack och lov är det bara en tripp nerför ena stadsberget så är man hemma igen och mamma fick igen sina mamma-underkläder. Hjärnan fick jag inte tillbaka förrän långt in på kvällen för jag har visst glömt min röda bikiniöverdel däruppe också...

























Här har jag hängt idag, fast skönast var utomhuspoolen. 40-gradigt vatten och 10-gradig vårluft. Inte illa att flyta omkring där en eftermiddag, stor pool men inget folk. Fantastiskt.

1 kommentar:

loathing sa...

ååå ser ju hur skönt ut som helst. hoppas på att få låna min brorsas hus nästa helg, dom har bubbelpool utomhus.