fredag, maj 09, 2008

Men for fuck sake.

Vad är det för fel på er? Om man blir utan sin tidning två dagar finns det ingen som helst anledning att skrika lugnorna ur sig och kalla mig fula ord (det kan på sin höjd handla om 35 spänn). Om man dessutom ser att han som ska dela ut tidningen precis krockar (och förmodligen är lite lagomt skärrad) så kanske man kan ha lite överseende med att tidningen blir lite sen?


Men näääääää. Hota med att slå ihjäl tidningsbud och dylikt är ju jävligt normalt. You are sick, people. SICK, I tell you!


Igår åkte jag motorcykel för första gången i mitt liv. Trodde jag skulle skrika som en liten flicka och gråta efter mama - men icke. Det var inte så läskigt som jag hade förväntat mig. Det enda läskiga var att mitt underliv liksom domnade bort efter nån timme - underlivet är inte van vid motorcyklar. Och med risk för att göra sig ovän med alla häftiga motorcykelmänniskor - men man är fan inte snygg i ett sånt där ställ. Inte jag, inte du - ingen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte? jag som tänkte köpa ett sånt ställ och ha på mig när jag åker tunnelbana