onsdag, maj 14, 2008

Jag mår inte bra.

Varför får jag för mig att jag vill gå på fotboll? Helt klart en svacka.

Dessutom är p-piller ett jävla påhitt. Okej att man inte får oönskade bullar, men är det verkligen meningen att man ska må skit mest hela tiden istället? Jag vill också vara kille. Stå upp och kissa och slippa komma ihåg att käka piller varje dag - vilket underbart liv man skulle kunna leva! Ja, jag vet. Jag kan också stå upp och kissa, däremot inte sikta. Jag kan skita i att äta piller. Men det skulle ju inte sluta särskilt bra.

Jaja. Nu ska man tydligen jobba.

3 kommentarer:

loathing sa...

jag vet, p-piller är verkligen skit. och jag har problem med lubrikationen som man säger om man är gynekolog, haha, jag lärde mej det i går...problem med att bli våt av dom där satans påhitten!
men vad gör man, vad gör man.

D-C sa...

Om du skippar piller och istället tvingar din älskare att bära kådis slipper du både värk, klamydia och bullar. Bra va?

Anonym sa...

loathing: Öhm. Ok.

David: Ja. Men hur kul är det då? Nä. Inte kul alls. Det blir inget av.