tisdag, juli 15, 2008

Tjänst ledig!

Härmed meddelas att tjänsten som torped för tillfället är vakant i Sivans stab. Torpeden bör kunna färdas snabbt i nordlig riktning. Målet är 0920-området där en mentalt labil, aggressiv och oberäknelig kvinna i form av avskydd svägerska vistas på reguljär basis. Objektet är ca 178cm lång & smal i kroppsbyggnaden, hon har en råttblond frisyr - ofta i slarvig knut mitt på hjässan samt tjocka ögonbryn. Kvinnan har i regel ett släptåg med hejdukar efter sig, oftast två flickebarn och en lång man med ordet Toffel inristat i pannan.

Som torped kommer du att få stor frihet angående dina tillvägagångssätt och bör därför vara trygg i att ta snabba beslut och fullfölja dina åtaganden.

Vänligen kontakta mig snarast om du är intresserad. Erfarenhet krävs ej! God syn och en förmåga att upprätthålla diskretionen är dock önskvärt. Väl mött // Sivan

5 kommentarer:

Anonym sa...

ehrm..jag har visserligen vapen, men tyvärr kan jag inte ta mig norrut på ett tag..dessutom verkar hon farlig..

Systrarna Syfilis sa...

ja konflikträdd är lika med döden i hennes sällskap så jag beklagar, men du verkar inte vara rätt man för jobbet ;) någon annan?

Zombie sa...

Im a lover not a fighter =)

Anonym sa...

Jag kan ta henne. Lätt!

Vapen fixar jag på vägen ;)

Systrarna Syfilis sa...

nini: hade ju lite hoppats på att du skulle step up to the game. nu känner jag mig trygg, vet ju att du fixar biffen! eller skatan.