torsdag, juli 03, 2008

Så var den inledd!

Gatufesten alltså. Jag och herrn trängdes först med alla 7-åringar som ville se Amy Diamond och sen med alla pensionärer som ville se Sven-Ingvars (och som absolut skulle styrdansa mitt i människohavet - vad är det för fel på er?! Det gör ont när ni buggar på mina fötter! Lägg av!). Efter halv elva gick vi hem eftersom jag skulle upp våldsamt tidigt och styra upp verksamheten här lagom till halv sex.

Ikväll blir det fest på riktigt då jag har förhandlat mig till en sovmorgon imorgon. Hurra!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja ja ja! Fest på riktigt lagom till att jag kommer!! Glöm inte att vi ska kasta ruttna grönsaker och ruttna stenar herr Isaksson!

Anonym sa...

finns gott om ruttna stenar i den här stan så det är bara att plocka till kvällen!