måndag, juli 07, 2008

GT, bröllop och trosor

Det är över nu. Gatufesten är avklarad, bröllopet var sjukt roligt och fint och när jag kom hem fick jag en överraskning av herrn - Timo Räisänen-trosor! Alltså inte Timos trosor (jag tror han använder kalsonger) utan ett par trosor som det stod Timo Räisänen på.

Efter att jag nu har druckit rött vin i dagarna fyra (jag vill inte ens tänka på hur många liter det kan röra sig om) så känner jag mig rätt nöjd vad det gäller festande. Mina inre organ är nog rejält marinerade i alkohol nu. (Fast snart är det dags för Storsjöyran! Wö-ö-ö-ööö-ö!) Tyvärr uppstod inga skandaler - vad jag kan komma ihåg iallafall. Eller jo, den största skandalen var att jag gick hem tidigare på fredagen - och missade Håkans (Hellström) gästspel med The Ark! Jag grät nästan. Men bara nästan.

Yokas bröllop innehöll en massa god mat och dans, dans, dans. Och sång. Och alkohol. Och tårar. Och skratt.

3 kommentarer:

Zombie sa...

Jag grät nästan oxå.. fast inte av samma orsak skulle jag tro. Tur att soilwork styrde upp hela gatufesten på lördan iaf!

K E I sa...

Jag ska nu lusläsa allt ni skrivit sen sist. *gotta sig*

K E I sa...

jaaa-aaa... Jag säger då det! Mer underhållande, spännande, berusnde (bara jag LÄSER om all alkohol ni häller i er blir jag vimsig)eller härlig blogg får man leta efter.

LOVE!