söndag, juli 13, 2008

Ajjä

Så jag kutade ner på stan till Blomkålen som jobbade för fullt. Helt plötsligt fick jag syn på ett gammalt ligg - som gick och drog på en barnvagn och såg extremt stolt ut! Vilken chock! Inte för att jag på något sätt åtrår karln nuförtiden, men han var väl den sista jag trodde skulle gå och böka till sig en unge. Eftersom det enda jag såg var honom och hans barnvagn så missade jag naturligtvis att hålla koll på var dörren var och gick rakt in i den istället. Verkligen rakt in i den. Bonk!

Förhoppningsvis var det ingen som såg mig, men risken är stor att detta fastnade på nån övervakningskamera och nån väktare skrattade sig harmynt. Jaja. Antar att jag får bjuda på det.

Nä, nu blir det sängen för hela slanten. Ska bara plåstra om bulan först...

Inga kommentarer: