måndag, juli 28, 2008

Simon says

Simon vill ha mer sex från systrarna. Eller ja, i skriven form. Vi har faktiskt aldrig haft sex med Simon och jag tror jag talar för oss båda systrar när jag säger: tyvärr. Jaja. Simon efterlyser mer sex i bloggen. Jag ska försöka förklara hur det ligger till:

Förr om åren var systrarna sexuellt frustrerade. Fick aldrig ligga (jo, det fick vi fan visst, om man går efter våra fultal) och skrev om sex och hur jobbigt det var när vi aldrig fick till det. Nu för tiden har systrarna mer eller mindre stadiga förhållanden och får ligga i princip hela tiden. Vi är alltså inte frustrerade längre.

Jag skulle kunna skriva det Blomkålen berättade igår. Att en viss X haft nåt i fel hål och pga det gjort nummer två i byxan på bussen. Men det tänker jag inte skriva. För det är bara äckligt och otäckt. Huvva.

Annars tänkte jag mig att vi kanske kan ha en liten frågehörna för Simon? Om det är något särskilt han funderar över eller känner sig osäker på (inom sex och samlevnad alltså), så kan han (och alla andra för den delen) höra av sig till oss så ska vi nog kunna reda ut vad det nu kan vara. Bring it on bara!

Väl mött. Använd kondom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, inte behövs det. Jag har minsann följt Malenas frågespalt slaviskt sedan småskolan. Jag kan ALLT om klimakteriekärringar som aldrig fått orgasm, gifta par sedan 150 år som skulle vilja prova det där nya..vad kallas det nu igen?..oralsex, och hur den där toksexiga tjejen visst kommer att bli förälskad och vilja tokligga med den finniga fegisen, bara han är sig själv och ger henne lite tid.

Jag är banne mig fullärd!