söndag, december 31, 2006

Summering 2006

Inför 2006 gav jag 10 nyårslöften. Och tja.... det gick väl över förväntan ändå.

1. Mitt spara löfte blev svårt att infria då jag var student kombinerat med alkoholist. Alla pengarna gick till vin.

2. Ovanstående avslöjar att jag inte drog ner på min vinkonsumtion, snarare ökade den med 110%.

3. Detta var ett av dom få löften som jag faktiskt höll. Mängden hembränt som intogs ökade, men dock inte riktigt lika mycket som mängden vin. Lite missnöjd över min insats.

4. Jag flyttade ihop med min kära syster, och hon tog över disktjänsten.

5. Jag flyttade ihop med min kära syster, 50 meter från Sibylla. Hello fetma. Men eftersom målet var att minska på mängden disk så får man väl säga att jag lyckades.

6. Inga blommor är helt döda än så länge.

7. Inte en enda kaktus finns i denna lägenhet. Jag ser det ändå som ett bra tecken.

8. Min vinkonsumtion ökade, likaså mitt godisätande. Väldigt mycket choklad dock. Heja mig?

9. Så bitter och otrevlig som jag varit detta år har jag nog aldrig nånsin varit. Stackars Sivan.

10. Mängden samlag har hållits på en hyfsat normal nivå. Tror att jag har en bit kvar till miss Übersköka titeln. Jag jobbar på det!

Och så en blick framåt:

2007 kommer bli det året då systrarna kommer vara i sitt livs form! No more svulla framför tvn, no more hänga på Sibylla, no more snarra what so ever! Dock ofantliga mängder alkohol. Och så lite träning.

Inga kommentarer: