måndag, december 18, 2006

Jag tänkte att vi kanske kunde ta och...panta?

Jag är i chocktillstånd. Faktiskt. Jag har träffat på en man, snubbe, kille som inte pantar. En del av er som faktiskt orkat läsa alla inlägg vet att jag för inte alltför länge sedan skrev ett inlägg om pantandet. Jag kan inte riktigt släppa ämnet, not just yet.

Vet egentligen inte riktigt hur vi kom in på ämnet, men det visade sig att han inte hade pantat "på tre-fyra år". Att han förvarade panten på vinden. Jag finner det hela lite märkligt. Nästan lite otäckt. Har han panten på vinden så har han ju garanterat lik i garderoben och silverfiskar under badkaret. Och säkert batterier i madrassen.

Tre-fyra år. Hajar ni vad det innebär?

Han är RIK.

My kind of man.

1 kommentar:

Anonym sa...

pantar man inte så är man fasen helt pantad.. hö hö hö