söndag, augusti 17, 2008

Countdown

Ohohohoh vilken bra vecka. Förutom massor av jobb så äger jag (sivan) numer precis som Lisa ett Wii!!! WiiWiiWii!!! Massor av spel fick jag med också, tack Magnus.

Och vet ni sen då. Om en vecka från och med nu sitter jag och Blomkålen hos Lisa på Liljeholmen. Och nog för att det alltid är trevligt och alltid festligt att hälsa på Lisa, men den här gången ska vi ju ut i Äropa!!

I april började planerna smidas och vips hade vi målat en Europakarta på Blomkålens vita vardagsrumsvägg. Tjopp. Nu är det augusti, kartan är kvar och resan ett faktum. Nu finns även säkerhetsnålar och garn uppsatt på kartan vilket bildar vår preliminära resrutt. Vi får väl se hur länge den håller, till Amsterdam kanske?

Kartan i all sin prakt. Blomkålens ena katt också. Praktfull och lite rund.



7 kommentarer:

Anonym sa...

Sweeeet!! :) Va roligt för dig med wii! Och va roligt att ni ska komma hit!!! Jag kommer att ha konstiga (jätte) kläder på mig bara så ni vet!

Anonym sa...

Alltså inte konstiga jättekläder utan JÄTTEkonstiga kläder.

Systrarna Syfilis sa...

Hahahahah, kan du inte ha konstiga jättekläder? Det vill jag se.

Anonym sa...

Jo, förmodligen kommer jag även att ha det, det beror nog helt på vem man frågar.. :)

Anonym sa...

Jag har hört att kosovo ska va fint så här års..

Systrarna Syfilis sa...

stiffler! det var inte i förrårs du skrev nåt här ällä.

Anonym sa...

I know. Ha ju börjat knega i fabriken igen, fast bara en vecka kvar där nu. Sen är det tillbaka till det slappa livet som student