onsdag, juni 25, 2008

Vi har ett litet problem dårå.

För ett tag sen kom jag på den briljanta idéen att formatera om min dator. Så med hjälp av Sivan gjordes det. Idag när jag startade datorn kom det upp ett fint litet meddelande "3 dagar kvar innan lösenordet går ut. Vill du byta nu?". Ja, varför inte tänkte jag i min enfald.

Men hur i hela helvete byter man ett lösenord när man är hyfsat säker på att man aldrig skrev in nåt? Jag har nu skrivit in varenda lösenordskombination som jag möjligen kan tänka mig. Det enda som händer: en ruta kommer upp där det så fint står "Det gamla lösenordet stämmer inte" eller nåt liknande. NÄ, FÖR JAG VET INTE VILKET DET GAMLA LÖSENORDET ÄR. För bövelen! Detta gör mig galen och jag är ytterst nära det stora vredesutbrottet. Tur förSivan att hon jobbar och slipper uppleva mina höga svordomar.

Och så nånting helt annat: Storsjöyran. Snart är den här. Och då ska vi (dvs jag) lyssna på och dansa till Kristian Anttila!

1 kommentar:

Ms Understood sa...

Tjohej, bra tips om lyssnandet på Yran - det tar jag nog till mig! :)