onsdag, juni 04, 2008

Godmorgon, Godmorgon!

öööhm...Hör hur fåglar sjunger glatt, godmorgon godmorgon, i kör. Var det så?

Nu är det traderatåg som gäller, 9 min kvar. Ikväll ska jag se Gavin Degraw. Hur konstigt är inte det? Vi som har skrålat till honom sen pojken var en liten parvel. Känns det som iallafall.. Jag hoppas bara han sjunger mestadels från Chariot för nya albumet har jag inte lärt mig ännu. 7min..

Vad mer? Också ska jag få träffa lilla söta A som jag delade lägenhet med här när jag precis flyttat hit, väldigt roligt, tösabiten har bott i Australien ett tag. Gud vad mycket dravel ni får lyssna på. Jag är van att lägga mig såhärdags, inte kliva upp.

PUST. 155kr får man punga ut för en traderabiljett nu för tiden.. Borde det inte vara först till kvarnen istället för en auktion? Så, 20 kr fast pris för en biljett. Först till kvarn.
Det skulle jag gilla. Jaha, så nu är det väl till att duscha, trippeltånga, packa o äta innan man ska till universitetet (i den här stan, inte i den blåsiga!!) två timmar, surra lite sen tacka för sig det här läsåret. Skönt som fan. Har dock fetrapporten som ska in på fredag så Lisa får ha lite överseende med att jag inte packat så mycket festkläder utan mest böcker.

Stockholm Tur och Retur för 208 + 155 kronor = 363 kronor. Det känns väldigt överkomligt, tackar tackar. Min ekonomi är allt annat än stabil nu fram till.. ja egentligen fram till sista juli. Vad härligt. Sommarmånaderna gör man ju ändå ingenting, då brukar det aldrig gå några kulor...

Inga kommentarer: