måndag, juni 30, 2008

Äntligen!

Äntligen kan man blogga som en normal människa igen! På sistone har det varit ett himlarns hyschhysch här i Norrland, vi har nämligen planerat en möhippa för Yoka och vi har gjort allt i vår makt för att inte avslöja nåt av misstag. Jag har helt enkelt undvikit att prata med Yoka samt bloggat så lite så möjligt. Men nu är allt över. Man kan andas ut. Yoka har äntligen fått vara kyckling, letat ägg i parken och lekt popstjärna för en dag. Och vi kan alltså andas ut och bete oss normalt igen.
Hurra! Nu väntar bröllop på lördag och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Typiskt.

Igår var jag förresten väldigt vuxen - sill och potatis till middag. Och snaps. Fast bara en. Och då snackar vi finsprit - inte hembränt = väldigt vuxet.

För er som inte hänger med i svängarna: den här veckan drar Gatufesten igång. Gratis biljetter men inte ledigt från jobbet. Jag kommer alltså vara fasligt bakis på arbetstid, det känns mindre hurraigt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte massa vuxenpoäng på att gå till jobbet även om man är bakis?



Eller det kanske var precis tvärtom?

Systrarna Syfilis sa...

Vuxenpoängen infaller väl bara när man säger "Nej tack, ingen alkohol för mig. Det är ju en dag imorgon också."? Eller? Jag har så dålig koll..

Anonym sa...

Hahahahaha du har helt rätt! Det där ger vuxenpoäng out the wazoo!