torsdag, september 13, 2007

Extreme bloggmakeover

Javafan, jag antar att ni var lika trötta på skiten som vi var. Vitt är det nya svarta. Och ja, bloggen borde byta namn. Väldigt lite fylla, extremt lite sex. Ska fila på det en stund.

Och så måste jag bara vräka ur mig lite otrevligheter kring journalister. Ja, återigen. It´s a never ending story. Jag moppade golv (eftersom det ju är min favoritsyssla här i livet, strax efter att bli onykter) och så kom en kvinnlig journalist gående.

"Hur stavas individuell? Med ett eller två l?"

Fast hon frågade såklart inte mig, jag är ju en städare och alltså mentalt efterbliven och således extremt dålig på stavning. Människan hon frågade var inte helt säker, men trodde nog att det var med två l. Jag kunde inte vara tyst och sa helt enkelt att det stavas med två l. Trodde dom på mig? Nä. Dom googlade.

Ha så kul när bananflugorna kommer till era papperskorgar, säger jag bara. Eftersom jag är så förbannat dum så har jag helt enkelt inte förstått hur man gör när man tömmer en papperskorg. Iallafall när det gäller era. Hmpf!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Guh va fint dä blev!

Anonym sa...

Fan vilken najs makeover då och massa nya inlägg. Nu ska jag ut och dricka öl iallafall. Ha en fin helg och jag ber om ursäkt för att jag är trevlig..kommer inte hända igen :P

Anonym sa...

Vad bra förresten att det är ett glas vatten efter alla vinglas... Eller för min del brukar det iofs vara sprit, så det kanske är det det är??

Anonym sa...

antagligen är det "Skeppet" i det där glaset. vatten liksom? för mycket vatten kan man dö av.

Anonym sa...

"Ha så kul när bananflugorna kommer till era papperskorgar"

....hahahahaha vilken skön hämnd!!!

Anonym sa...

Smygarn:Ja, det är bara där jag kan utöva makt. Att inte tömma papperskorgar eller inte städa toaletter. Häh :)