torsdag, juni 25, 2009

Siv är hemma igen.

Jag kommer sakna N.Y. Sakna att bli kallad honey, sugar, sweetie och liknande när man kliver in nånstans. Men det var ju lite jobbigt att frukosten alltid var fullkomligt protein- och fiberfri. Min mage gillar inte New York. Jag älskar New York.

Känns dock inte som att jag varit i landet Amerika. Jag har varit i N.Y. Ett eget land.


Hoohooohooooo på lördag har jag och L 50årsfirande i form av en Robinsonfest!! Kommer att bli grymt. Några av gästerna kommer vara kokosnöt/kokosbit/pirat/tusenfoting/palm/manet och gud vet vad mer som dyker upp där. Längtar till det också.

Och fan vad det regnar när det väl regnar over there. När regnet är vertikalt hjälper få paraplyn. När fantomen rör sig står blixten stilla.

1 kommentar:

Jerk sa...

Robinsonfest?
Kommer en del att oväntat bli utröstade tidigt och kommer det bli pakter?
Jag längtar tills det blir en uppdatering om hur festen var..
Frågan är, kommer publiken få vara med och rösta fram vinnaren??
Vem i finalen kommer måla sig blå?