tisdag, juni 09, 2009

Men?

Nu påstår Sonja att hon ska sluta blogga... jag hoppas innerligt att hon menade att hon ska börja här igen för jag har ju inget att skriva om?

Igår gjorde jag två ringar... En blev jag rätt nöjd med. Jahapp. Idag serverades det varmkorv och potatissallad på jobbet. Inte så gott. Och jag som försöker sluta äta kolhydrater "var tvungen" att äta lite potatissallad för att bara äta korv och majs kändes ytterst märkligt.

Sen då. Jag känner ingen student iår, skönt. Däremot ska jag på lördag på Bröllop nr 2/3 för i år så Blomkålen kommer och hämtar mig nu för inköp av present.

Jag är inte så sugen på att blogga. Jag vill pyssla. Smycka och decoupagea.

Kiddosarna har iallafall skolavslutning på fredag! Det blir nog roligt, synd att det ska regna katter och hundar och att avslutningen alltid sker på en badplats. Och synd att vi pedagoger, både låtsas och riktiga, ska sjunga nån låt som jag aldrig har hört eller sett en textrad på. Spänning i vardagen.

2 kommentarer:

Nästantanten sa...

Nu är ni så goda och bloggar här båda två. Basta!

Sonja sa...

Ooooh! Det är så trevligt när du bloggar! Jag blir alldeles varm i kroppen.