onsdag, maj 24, 2006

Skilda världar

Ena dagen står jag i en hall på ett dagis och diskuterar barnuppfostran och låtsas vara vuxen. Nästa dag sitter jag hemma hos en polare och snapsar hembränt och klagar över att jag aldrig får ligga. Känner mig lite..schizofren.

Förövrigt så sa en 3-årig pojke häromdan att han älskade mig. I fredags öste en 30-årig man (?) ur sig denna kärleksförklaring "Jag tycker ju inte om dig för ditt utseende, jag tycker ju om dig för den du är. Du är ju inte fulare nu än vad du var förut".

Klart som fan att jag är bitter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är då den enda tjej klagar över att du inte får ligga, så svårt är det faktiskt inte för tjejer.

Ta på dig nåt u-ringat och gå och ställ dig i första bästa bar så är du påsatt innan bollibompa är slut.

Mr M sa...

*S*

Anonym sa...

Skulle faktiskt vilja vete hur den killes hjärna fungerar som kan kläcka ur sig något som "..du är inte fulare nu..". Kanske det inte räcker med att se hjärnan, inbillar han sig att han är idealet för alla män?