fredag, maj 26, 2006

Anitra, sluta pimpla - börja jobba!

Min ovän Robbeli tog upp en väldigt viktigt sak imorse, alltså ett samtalsämne, inget annat. Iallafall, vi började fundera på varför Systembolaget öppnar klockan 10 på morgonen? Och stänger 15 (i vår gamla sketna hemstad stängdes vårt älskade Bolla 14!!), vad fan är det för tider egentligen? Hur många öl säljer dom tio över tio en lördag egentligen? Eller på en måndag? Borde det inte vara öppet mellan typ 15 och 23? Det bästa vore ju egentligen om man fick det levererat till dörren, som dom gör med mjölken i..ehh..England? Fan vad sweet det vore!

Jag inser att jag aldrig kommer få alkoholen levererad till dörren, men Anitra borde ju kunna lägga om öppettiderna. Och sänka priserna.

Dessutom vill jag lägga in en dementi om att jag och Robbeli skulle vara vänner. Det är en totalt lögn. Vi tycker mycket illa om varandra.

Över och ut!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Damn right!! Gillar dig inte alls men bolaget gillar jag..trots att deras öppettider passar mer alisar som däckar efter middagen.

Anonym sa...

Beställer man från nån annan än anitra så kan man få det hemkört =)

Anonym sa...

Stiff: du har då aldrig kört hem nånting till mig.

Anonym sa...

öh, mig själv?

Anonym sa...

Stiff: Ja, jo... det har du ju faktiskt rätt i.