söndag, juli 08, 2007

Sanslöst, redlöst och hejdlöst roligt.

För sliten för att gå in ordentligt på veckans bravader. Exempelvis så sjöng vi på de tre dagarna samma fucking jävla låtsatan all day long med vissa variationer. Några av dem:

Vi är så glada hurra för du har födelsedag
Vi är så glada hurra för vi ska festa idag
Vi är så glada hurra för vi ska snapsa idag
Vi är så glada hurra för vi får pizzan snart
Vi är så glada hurra för jag har kräkits idag.

Unt so weiter.

Resten måste jag smälta ett tag till. Fridns. Utan e.

4 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Hahahaha.
För trött för = bra vecka.

Och jag har inte påbörjat ångest-sms:en ännu. Hejja mig!

Anonym sa...

Sluta sjunga och skriv mer blogg. Här har man varit i stugan nästan en vecka och stått ut med nazi-mamma som hamnat i klimakteriet så är det inget nytt o roligt att läsa. Säger bara fyfan...börjar förstå 50 åringarna som byter till en 20-30 åring. Kvinnor e hemska.

mitt fyrverkeri sa...

KOM TILLBAKA!!

Anonym sa...

Dog ni efter Gatufesten?!?!