tisdag, juni 20, 2006

Nödvändigt

Eller skitnödigt. Jag känner ingen annan som lyckas med alla skumma saker som vår vän J.

I fredags natt på väg hem från den stooora festen hade nöden tydligen ingen lag. J kände hur det trängde på och insåg att hon aldrig skulle hinna hem i tid, och för att undvika katastrof stegade hon in i skogen på grannens tomt och gjorde vad hon skulle.

"- Jag försökte verkligen knipa men det var helt omöjligt att knipa och samtidigt gå i uppförsbacke! Som tur var hade ju Sivan gett mig några troskydd som jag kunde torka mig med.
- Men tror du inte att grannarna kommer upptäcka..högen?
- Näe, det kan ju lika gärna ha varit en hund?
- Som använder trosskydd?"


Det känns konstigt att skriva det här men...det var nog tur att hon inte hade med sig ett ragg hem den gången.

7 kommentarer:

mikebike sa...

mohahahahahaha...

btw. min hund har trosskytdd när hon löper. for real!

Anonym sa...

Jaa, men... hon brukar väl inte torka sig med dom när hon gjort nummer två? Väl?

Anonym sa...

Fast det hade varit sjukt coolt med en hund som torkar sig själv.

Anonym sa...

Ja. Andedräkten borde bli fräschare då.

Anonym sa...

Isch...tur man inte håller till i era trakter. Jag föredrar en högre grad av rumsrenhet hos mina bäjbs :)

Anonym sa...

Håller med robb, blir inte heller särskillt turned on av poopytalk

Anonym sa...

Öh? Sen när blev den här bloggen ett ställe där du (mr. stiff) ska bli turned on?