söndag, juni 18, 2006

Fullerull!

Så har den årliga stooora festen i vår hemstad gått av stapeln. Den började i fredags med några liter cider och sprit, och avslutades idag med några liter bearnaise. Alla nöjda, alla glada!

Fredagens tävling kammade Sivan hem, på lördagen tog L hem segern med en överlägsenhet som sällan skådats. Vi snackar såklart om Fullast Vinner.

Man brukar sällan märka om Sivan druckit en liter vatten eller en liter sprit (jag har en teori om att allt skvalpar runt där i hennes brön, typ som en kamel), men i fredags märkte nog alla att hon hällt i sig 5 liter vin. Kul!

I lördags utmärkte sig vår vän L med att vara fullast på förfesten, kräkas i handfatet och konstant tjata om att hennes armband gick att ta av. Klockan var då 20.15 och partajet varade till 02.00. En eloge till L som höll sig både stående och vaken hela kvällen! Tilläggas bör också att vår vän J var ovanligt bitter och gormade som aldrig förr om att hon faktiskt "bara ville KNULLA!". Det kändes lite konstigt att höra J säga mina bittra repliker. På söndagen var hon dock sitt rätta jag igen och fortsatte sitt prat om att köpa knipkulor.

Mr. Stiff såg vi inte mycket av förrän han dök upp på lördagsnatten och mer än gärna ville hjälpa J med hennes problem. Han var upprymd och ett försök att visa sin uppskattning daskade han en påse (en påse med en tröja i - inget annat) mot Js underliv. Det var inte uppskattat och varken Mr. Stiff eller J bytte kroppsvätskor med varandra eller nån annan. Vad jag vet.

Själv var jag bara halvfull mest hela helgen och kom absolut sist i tävlingen. Vill även lägga in ett tips för alla fattiga studenter och annat pack där ute: är ni fattiga och hungriga ska ni ta er en tur till Sivans ma-ma. I hennes kylskåp finns ALLT. Svaret på cancerns gåta och 12832 sorters oster.


Helgens citat: "Jag fick orgasm i minisken!"

Inga kommentarer: