lördag, juni 03, 2006

Frulle med knipkula

Vår vän J hade i ett svagt ögonblick lovat en manlig bekant att han skulle få låna hennes lägenhet över helgen. För att slippa ha samlag med honom släpade hon med sig lite packning till systrarna och övernattade i Sivs säng. På lördagsmorgonen när vi käkade frulle (gröt med äppelmos för er som vill ha reda på detaljer) säger J helt plötsligt:

- Jag vill gå in på den där sexshopen..

- Jaha? Jaa, det kan vi väl...

- Jaa, jag ska köpa knipkulor. Det är ju bra att träna på att knipa, men jag glömmer alltid bort det. Men om jag har kulor då borde jag ju komma ihåg det? Det är ju bra för både kisseriet och sexlivet. Då kan jag ju impa på XX och knipa till lite extra nästa gång.


Jag känner inte så många andra som appropå ingenting hasplar ur sig att det är dags att köpa knipkulor. Vår vän J slutar aldrig att förvåna mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

asså. louie. de var den mest meningslösa sak ja hört :P