tisdag, februari 10, 2009

Guld!

Måste ju skriva om nåt annat än gnäll när jag ändå hade ångan och fönstret uppe. Min D må ju vara tystlåten ibland och klantig andra gånger plus att han mest gillar 80talsrock, men han är ju faktiskt väldigt bra också. Förutom att karln diskar, putsar fönster, slänger sopor, leker med katten och allt annat som jag inte vill eller orkar så är han hockeyintresserad. Jaha? Nä jag vet, det är ju inte alls särskilt bra. Rätt less på allt hockeyprat här hemma när både han och hyresgästen J är hockeydårar... Men vad som däremot är bra är att vi nu har en massa extrakanaler - och även Tv4Guld!

Det fattade jag visserligen inte förrän idag men när jag förstod det och slog över till kanalen så visades en av mina gamla favvoserier! Nån som minns? Vincent... han var snäll han. Och så stark!


7 kommentarer:

Anonym sa...

oooh Sivan lever..vad glad jag blir :)

Anonym sa...

tack Jerk, det värmer =)) får se hur länge mitt batteri håller denna gång

Anonym sa...

Men han måste ju vara släkt med Joshua i min gamla favvoserie Dark Angel http://img.photobucket.com/albums/v118/mmichael0/Internet/joshua.jpg

loathing sa...

hahaha just det. jag kan faktiskt inte se vem som är skönheten och vem som är odjuret.

Anonym sa...

Vilken sjuk serie !

Miss Baglady sa...

Haha, ja det var läänge sen, men guu va bra den var den serien. :)

Linnea sa...

Ja jag minns.. Snacka om way back.. Kung!!