måndag, april 10, 2006

Oh. My. God.

Jag vet att jag skrev att Carola-dravlet var överstökat. Men jag kan bara inte låta bli att länka till det här:

"Kval en nyhet - för Carola"

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,807024,00.html

"Carola trodde att hon hade gått direkt till final. Efter segern i Globen förstod inte stjärnan att hon måste kvala i Aten den 18 maj. - Vaddå, jag ska väl inte vara där och sjunga då?"

Men JISÖS! Så korkad kan väl inte en människa vara? Säg att hon driver med mig?

4 kommentarer:

Nini sa...

Klart att hon trodde att hon var klar för final! Hon tror ju att hon har vunnit hela skiten redan!!!!!!!!!!!
Dumma, dumma våp till brud. Hoppas hon blir motad vid porten när hon dör med orden "Vi skulle aldrig släppa in en så otolerant och elak människa här". Mwahahahahahhahaha!!

Mr M sa...

*S*

Fan va härligt mkt ni hatar Carola...lite kul å läsa...

Själv finns de andra ja hatar mer än just Carola...Christer Sjögren t ex...ja blir våldsamt aggresiv så fort ja hört nått av den #"¤%&...

E-Type...

Svensk "Gansta" hiphop a la Petter...

The list goes on and on...

Nini sa...

Åååååå Christer fuckung Sjögren!!
Jag är så less på den där jävla reklamen dom kör på 4:an med hans tolkningar av Elvis.
Jag t.om drömde att han hade sex med mig efter det!!
Kände mig fett besudlad när jag vaknade let me tell you =/

Men Petter är G R Y M!! ;)

Chris sa...

babe, ingen driver med dig, tror jag. hon, fröken (fru, hagga?) c är sådär. jisses ja.