måndag, februari 26, 2007

Malmoefestivaul all over again

Så jag gjorde en repris. Drog till Malmö för att gosa med the light of my life. Denna gång fantastiskt förkyld och således blev även goset fantastiskt förkyld. Iallafall, återigen vankades det pizza. Jag tog mig dock i kragen och bestämde mig för att vara mitt nyttiga jag (som visar sig cirka 15 minuter per år) och käka sallad istället för pizza. Det var då jag upptäckte det.

Brödet till salladen såg ut som pannkaka. Pannkaka. Nä. Jag skämtar inte. Måhända att det smakade precis som vanligt bröd man får här uppe i Norrland. Men ändå. Pannkaka.

Dom är helt galna där nere. Dessutom snöade det i ungefär en halv dag och självklart körde alla bussar fast, taxibilarna stod stilla och alla vanliga svenssons körde åt helvete.

Puckon.

Ett litet tillägg till MrStiff: Jo, det finns falukorv i Malmö. Har dock hört att det inte finns i Flempan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä för i flempan finns bara bratwurst av finaste kvalité, falukorv består ju bara av left overs