torsdag, juli 13, 2006

Bearbetning behövs.

Såja, nu har alla festligheter varit. Dvs Midsommar och Sundsvalls Gatufest. Vi bearbetar fortfarande alla sjuka händelser och berättar om dem lite pö om pö för att försöka behålla den lilla psykiska hälsa vi fortfarande har kvar.

Men en rolig grej var när vår vän R skulle gå på Sibylla tvärs över gatan för att beställa ett skrov: (Tilläggas bör att denna sibyllatjej ofta kläcker ur sig oväntade och mindre positiva kommentarer.)

R till sibyllatjej: -Skulle jag kunna få ost på min burgare?
Sibyllatjej blänger surt och fräser tillbaka: JA! Men då får du ingen gurka!!!
R: -Öööh, nähä?! Men låt bli gurkan då...

Å vad vi skrattade... Det var skoj. More to come.

6 kommentarer:

Robban sa...

Encountern med sibylla-tjejen fick mig att inse att jag just mött Sveriges största grottmongo!

Anonym sa...

Jag kom fram till att hon är ju värsta "she's all that"-objektet. Av med brillorna, fixa hållningen, på med en tajt klänning å kleta på lite smink så skulle jag allt kunna ge henne en svängom utan papperspåse.

Mr M sa...

Vart finns hon? De här börjar ju låta som en utmaning...

Anonym sa...

På Åkes

Mr M sa...

Aha...synth bruden? Hur många sibylla-tjejer är de som jobbar där? ;)

Anonym sa...

Har endast varit där under gatufesten, så jag har ingen aning om hur hon ser ut civilt